Władca Marionetek napisał
Witam!
Ostatnio powróciłem do gry po długiej nieobecności i ku mojemu zdziwieniu okazało się, że moje konto jest zbanowane. Znalazłem na Google, że przyczyną jest jakaś zmiana zabezpieczeń skutkująca właśnie bezsensownymi banami dla wielu użytkowników i jeśli chcę ściągnąć bana to muszę napisać do supportu albo zmienić hasło. Niestety, gdy chcę napisać do supportu to podczas logowania wyskakuje mi, że konto jest nieaktywne lub podałem złe hasło/nazwę użytkownika. Pomyślałem więc, żeby zmienić hasło, ale okazało się, że konto jest zarejestrowane na mój już od dawna nieaktywny e-mail z Neostrady (pewien czas temu zmieniłem dostawcę na Netię i wyłączyli mi starego meila) i zapomniałem go zmienić. Przeczytałem, że żeby zmienić e-mail wystarczy zalogować się na stronę główną producenta gry, ale gdy wpisuję podczas logowania moje dane również jest napisane, że podaję błędne. :/ Teraz jestem w nieciekawej sytuacji, bo ani nie mogę zmienić hasła/maila ani nie mogę ze strony Runes of Magic napisać do supportu. W takim wypadku istnieje jeszcze jakiś ratunek dla mojej starej postaci?
A jeśli nie, to czy wciąż istnieje ta TORG'owska gildia na Siochan i grają w niej jacyś ludzie stąd? Bo jeśli tak, to ostatecznie założyłbym nowe konto i grał od nowa z wami w gildii.
Z góry dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam!