To niejest czapka tylko zwykły item, dlatego dropi w miare czesto, niema sensu dodawac screenow z nia
Wersja do druku
Ej, ja jestem jeszcze dosyc zielony, wiec chcialem to sobie uporzadkowac. Itemy mozna dostac za osiagniete milestony, z craftingu i po prostu jako loot w grze, tak? Czym sie roznia poziomy broni? Co robic, zeby dostac czapke, bo mam tylko taki kapelusz halloweenowy... xd
edit:
ok, czyli na razie nie mam co myslec o czapce. xD To porobie sobie po prostu osiagniecia dla roznych klas. Czemu osiagneicia soldiera sa po angielsku? I czemu niejktorzy potrzebuja 5 a niektorzy 10 na pierwszego milestone'a?
co do itemów to jest tak jak mówisz
poziomy broni nic nie znaczą, a czapka to dużo roboty ;d
może ci oczywiście wypaść, ale to baardzo rzadko, więc można zrobić samemu
na randomową czapkę musisz mieć 3 refined metale (jak nie wiesz jak sie je robi to zobacz na tej stronie o craftingu podanej wyżej), a na czapke dla danej klasy potrzebujesz 4 refined metale i class token dla tej klasy
Niewiem dlaczego 5 a niektorzy 10 pewnie jakis glitch, a dlatego sa po ang. Poniewaz TRANSLATORZY powini ruszyc dupska ; d
tutaj masz troszeczke wolny filmik - > http://www.youtube.com/watch?v=pKBU7...eature=related
ale przedstawi ci jak sie craftuje hata
Ja teraz mam taki okres, że już wszystkie klasy mi się znudziły i po prostu chyba przestanę grać na jakiś tydzień dwa i może wróci mi ochota :d . Macie takie epizody xD?
Jeżeli jesteś wymiataczem to mały % na znudzenie się, aktualnie mam przerwę bo się uczę : s
Tez tak mam:
-Wrzesien
-Listopad
-Teraz
Moze dlatego ze kupilem L4d2 i Cod 6 po prostu nie chce mi sie grac w tf2
Ostatnio gralem w sylwestra,ofc. teraz potrzebuje 2x wiecej strzalow w heaviego zeby go zabic z Fana ; / (teraz z 6/7,kiedys 2/3).
I przejadlo mi sie po updacie,kazdy sold/demo,spokojnie acziwmentow nie mozna bylo wbijac,coraz wiecej graczy=coraz rzadziej wolny slot na neo,nie bawi mnie czekanie 1h na slota.
To juz nie ta sama gra ; d
Ostatnio jakoś mnie naszło i zacząłem grać Dead Ringerem, ale teraz po updacie jest ciężej chyba :/ Co o tym myślicie?
Cytuj:
Dead Ringer od teraz:
- Redukuje pasek cloaka do 40%, jeżeli wyłączysz niewidzialność wcześniej
- Ma 35% limit na ilości cloaka jaką zyskuje się przy podniesieniu amunicji
- Ma cichszy dźwięk de-cloakowania
Jak ciężej?Polepszyli go przecież, umiesz czytac?czy skopiowales to tylko ;p
Po co wy tak tymi czapkami się jaracie? Przecież one żadnych plusów nie dają poza "skomt masz takom czapke???????????/////" od dzieci serweru Neostrady.
Tam gadacie, że coś przy dead ringerze grzebali. Wszedłem na chwilę, żeby zobaczyć. Gra się tak samo. Jak jesteście beznadziejnymi spajami, to szukacie wymówek i zrzucacie na dead ringer. ._.
@Klos
Sword jest dobry, ale trza trafić na idiotów niezłych, żeby go w pełni wykorzystać ;d
I chyba cię widziałem w spec jak robiłem ten test dead ringera xd Dostałeś afk kicka na serwie gtfo z goldrush.
@down
O jakim zegarku ty mówisz? Dead ringer zawsze można było ładować ammo :V Poza tym też naucz się czytać, ten fragment był do Anielki :VCytuj:
wczesniej niemoża go bylo w żaden sposób metalem doładowywac
Nie grałem nim, używam normalnego zegarka bo jest najlepszy, ale z tego co ejst tu napsiane to jest duzo lepszy, wczesniej niemoża go bylo w żaden sposób metalem doładowywac i niemial do 40% gdy wczesniej go wylączyłes do tego cichszy dzwięk, czyli jest DUZO lepszy
@up
Naucz sie czytac, nic nie mówilem o tym że cienko mi sie nim gra, i wypraszam sobie niejestem beznadziejnym spajem, moge powiedzieć ze jestem pro ;p zawsze gdy gram spayem jestem 1 z 3 pierwszych, zresztą może mnie widziałeś nick [TD]Divx (BanKai!)
Ja widzialem Divx'a w grze i potwierdzam-gra dobrze ;x
Sword dla fagow,demo tarcza+miecz jest prawie nie do pokonania. Szybszy od skauta,w melee lepszy od heaviego i spy'a...
Jak teraz po update działa Cloak & Dagger, bo nie bardzo rozumiem ten opis?
http://img532.imageshack.us/img532/2482/beztytuue.jpg
Ahh... Te bugixy ; d
@2up O, dzięki. Myślałem że coś zmienili...
@up to ty byłeś tym wkurzającym snajperem wczoraj ;d
Wyloocilem dzis buty dla solda. ^^ rzadko one leca? xd
No to jednak nie ty.
A ktoś z was też ma takiego okrutnego pecha jak ja, że spada tylko jeden itemek dziennie, zazwyczaj po ~30 minutach gry a potem mogę grać nie wiadomo ile i już nie spada nic?
Wiem, ze byly linki, ale jakos malo to zaczailem. Ile itemow trzeba miec i po ile takich samych, zeby dostac jakakolwiek czapke?
up:
Mi rzadziej spadaja. xd
3 itemki takie same lub dla danej klasy na 1 scrap metal
3 scrap metale na 1 reclaimed metal
3 reclaimed metale na 1 refined metal
3 refined metale na 1 czapkę losową
4 refined metale + class token (4 itemki danej klasy) na 1 czapkę dla danej klasy
2 czapki na 1 losową czapkę
81 itemków na jedną losową czapkę
112 itemków na jedną klasową czapkę
@down
Fart...
HAHA, tyle itemów, ale warto było :D
http://www.tf2items.com/profiles/76561197994859041
KASK! YEAH
Siema, kim można najszybciej wbijać punkty?
Medyk / Heavy,
Heavy,
Spy,
Sniper,
Soldier?
wszystkie klasy są zbalansowane, więc każdą
#down
jak ja sie ciesze, że mam czapke dla mojej kochanej klasy :D
a uszanka już na mnie czeka :>
Taka radocha z kasku xd To była pierwsza (jedyna...) czapka, która mi wyleciała D: Wolałbym uszankę, ale nie narzekam.
Ta wełniana z pomponem Heavy'ego miażdży.
Ja mam tylko jedną fajną czapkę - Bill's Hat... Żadna mi nie wypadła oprócz eventowych... :(:(
Nie przesadzaj, grałem jeszcze długo po tobie i wcale nie zdominowałeś mnie łukiem...
@down
A mi nie dropło nic. A dropa TYLKO JEDEN DZIENNIE :( takie moje szczęście...
staram się zbierać na random, ale to chyba potrwa...
A mi nie chce wypaść bejsbol dla scouta :( No i w sumie eyeliner też by się przydał, bo tarczę już mam. A w craftowanie nie chce mi siębawić.
Wymiękłem i scrafciłem moje metale na random czape. Wyszedł mi brigade helmet. Nie gram pyrom tylko medem więc scrafciłem tą czapkę z soldier's stashem i dostałem KURWA NAJGORSZĄ CZAPKĘ DLA SOLDA, GARNEK.
Szkoda, że większość scoutów nie wie, że ma pistolet który jest potężną bronią. Jak można mieć problemy z ubiciem heaviego grając klasą która jest najszybsza i ma większość na dwa strzały ? Czas odłożyć FANa i zacząć myśleć. Heavy jest najsłabszą postacią w grze, wystarczy kawałek ściany i każda klasa może go zniszczyć bez problemu. Na dłuższe dystanse polecam pistolet który jest bardzo celny, skacząc jak małpa heavy z daleka trafi cię może parę razy zanim skończy mu się ammo.
A sandman jest po ostatnim nerfie bezużyteczny.
Kiedyś kupiłem tę gre wraz z Orange Box
i muszę powiedzieć ze mnie zaciekawiła
Ciężko mi powiedzieć czy ten post to była ironia, jeżeli tak to nie potrafisz jej wyrazić.
http://teamfortress.com/post.php?id=3327
http://www.teamfortress.com/contribute/
Pewnie większość rzuci się na robienie unlocków dla enga :>
Update
Killtaunt dla meda, +50% ubera i stun jak w huntsmanie :]Cytuj:
Various improvements to Spy disguise and feign death
Disguise weapons copying weapons with special animation requirements (Sword, FaN) now look correct
Spies now play the appropriate death cry on feign death based on the corpse that appears
Feigning death can now play custom death animations like a normal death (head loss, sniper shot, backstab, etc)
Feigning death due to explosive damage now has a chance to gib, like a normal death
Corpses from a feign death now use the correct wearable behavior (hats stay on, or fall off as they should)
The weapons dropped by feign death corpses now have appropriate physics and collision for their type
Combat text for damage done to Spies that feign death will now show the un-modified damage amount
Fixed Spies that feign death while disguised as enemy spies dropping fake ragdolls wearing a mask
Fixed a couple of physics issues on ragdolls created by feign death
Added convars to further customize the "play a hit sound whenever you injure an enemy" option
tf_dingaling_volume". Sets the volume of the hit sound
tf_dingaling_pitchmindmg". Sets the desired pitch of the hit sound when a minor damage hit is done
tf_dingaling_pitchmaxdmg". Sets the desired pitch of the hit sound when a major damage hit is done
tf_dingaling_wav_override". Specifies an optional custom wav hit sound. If unspecified, the default ding sound is used
Added Medic Ubersaw kill taunt
Added backstab death animations for Scout, Spy, Medic, Demo, Engineer, and Pyro. All death animations have a 25% chance to play
Updated various localization strings
Changes
Removed the clamps on the "viewmodel_fov" convar
Added "viewmodel_fov_demo", a convar that controls viewmodel fov during demo playback
Force-a-Nature will now correctly knock back players on the ground
Increased minimum damage required for the Force-a-Nature to cause a knockback from 30 to 40
Changed the Direct Hit to only minicrit enemies that have been launched into the air by an explosion
Increased the rate of the Soldier's Rage generation by 40%
Reduced the duration of the Soldier's Buff Banner effect from 14 seconds to 10
Reduced the explosive damage resistance on the Chargin' Targe to 50%
Fixes
Fixed the Scout's legs twisting out of shape during a double jump
Fixed player models popping up and then down when they duck during a jump
Fixed Sniper rifle not penetrating friendlies
Fixed Bonk! Atomic Punch phase effect
Fixed rockets not being removed if they explode in func_nogrenades zones
Fixed the Sandman being able to bat balls through doors
Fixed the Gunboats absorbing damage from the Soldier's grenade kill taunt
Fixed the naming of non-unique quality unique items (Community Kritzkriegs, etc)
Minor fixes to the crafting UI
Changed the item layout in the crafting panel to better fit the backpack panel
Each 1 of the 4 crafting pages now shows half of 1 of the 2 backpack pages
Fixed the crafting panel next/prev page buttons being hard to use while dragging
Fixed the "equipped" label in the item panels stealing the mouse focus from the item panel itself
Updated Novint Falcon settings (no effect on non-Falcon players)
Recoil/Reload force added for the Direct Hit rocket launcher
Recoil/Reload force added for the Scottish Resistance sticky bomb launcher
More defined flesh hit force added for the Equalizer pick axe
More defined flesh hit/world hit force added for the Eyelander sword
Added swing forces for Eyelander sword
Added appropriate trumpet forces for Blu Buff Banner
Added appropriate trumpet forces for Red Buff Banner
Shotgun reload for Heavy & Pyro changed to feel more appropriate now
Changed Huntsman pullback force so that it goes in the right direction
Ooo, update :D Fajnie, powprowadzali kilka zmian, które uczynią rozgrywkę jeszcze bardziej interesującą. Idę obczaić tego taunta dla medica. ;x