Reklama
Strona 1 z 40 12311 ... OstatniaOstatnia
Pokazuje wyniki od 1 do 10 z 394

Temat: Nie znasz tytułu filmu? Zajrzyj tutaj.

  1. #1
    Avatar piccolo
    Data rejestracji
    2006
    Wiek
    28
    Posty
    2,400
    Siła reputacji
    14

    Domyślny Nie znasz tytułu filmu? Zajrzyj tutaj.

    Coraz częściej powstają tematy z pytaniem o dany film, co powoduje mały bałagan, dlatego postanowiłem założyć ten temat.
    Jeśli szukasz tytułu filmu/serialu a znasz fabułę, charakterystyczne epizody lub posiadasz screeny napisz w tym temacie. Opisz film tak dobrze jak tylko potrafisz, a z pewnością postaramy się pomóc Ci znaleźć poszukiwany tytuł.
    Proszę o pisanie tylko i wyłącznie na temat, bez zbędnego offtopu :)

  2. #2
    Avatar Kwiatek_94
    Data rejestracji
    2007
    Położenie
    Gdynia
    Posty
    100
    Siła reputacji
    13

    Domyślny

    Film opowiada o facecie który podszywał się pod jakiegoś znanego gangstera, pamiętam że w filmie grał też chłopiec który był synem tego prawdziwego gangstera oraz że jedynie piękna brunetka wiedziała że tak naprawdę nie jest on tym gangsterem i planowali chyba oszukać tych "prawdziwych" gangsterów na grube siano i uciec gdzieś.

    Z góry dzięki za pomoc.

  3. Reklama
  4. #3

    Data rejestracji
    2010
    Położenie
    Elbląg
    Wiek
    26
    Posty
    157
    Siła reputacji
    10

    Domyślny

    Ogladalem kiedys chora komedie o diable który wyszedl z jakiegos kamienia (?) i trafil do wiezienia, a w tym wiezieniu spelnial zyczenia skazanców.
    Pamietam ze jedno z zyczen wieznia bylo przejscie przez kraty, a diabel wszystkie zyczenia bral doslownie to go przez te kraty przesitkowal..

    Troche chaotycznie i bez polskich znaków za co przepraszam, mam nadzieje ze ktos bedzie znal ten film.
    Serenity Status...

  5. #4
    Avatar piccolo
    Data rejestracji
    2006
    Wiek
    28
    Posty
    2,400
    Siła reputacji
    14

    Domyślny

    Cytuj Enigmato napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Ogladalem kiedys chora komedie o diable który wyszedl z jakiegos kamienia (?) i trafil do wiezienia, a w tym wiezieniu spelnial zyczenia skazanców.
    Pamietam ze jedno z zyczen wieznia bylo przejscie przez kraty, a diabel wszystkie zyczenia bral doslownie to go przez te kraty przesitkowal..

    Troche chaotycznie i bez polskich znaków za co przepraszam, mam nadzieje ze ktos bedzie znal ten film.
    diabeł z kamienia kojarzy mi się z tym
    http://www.filmweb.pl/film/W%C5%82ad...99-98563/descs
    ale to nie komedia, jak faktycznie komedia to moze to
    http://www.filmweb.pl/film/Zakr%C4%99cony-2000-1434

  6. #5

    Data rejestracji
    2008
    Położenie
    Southampton
    Posty
    635
    Siła reputacji
    12

    Domyślny

    mocny film, który widziałem dawno temu zjarany i pamiętam tylko krótkie epizody:

    Głównym bohaterem był ~15letni chłopak z matką

    1 scena którą pamiętam: Akcja dzieje się wieczorem/w nocy. Chłopak ze swoją matką trafia do jakiejś przydrożnej knajpy/taniej restauracji. Jego matka po złości synowi daje się podrywać jakiemuś prostemu grubemu(?) facetowi, opowiada mu, ze zepsuło jej się auto, udaje frywolną kobietę, daje się mu karmić etc.

    Na to jej syn co siedzi w innej części restauracji patrzy na swoją matkę(?) i zaczyna grać na talerzach/garnkach jak na perkusji, robi to agresywnie i głośno tak, że zwraca na siebie uwagę, wpędza w zakłopotanie/lęk tego faceta co siedzi z jego matką


    2 scena którą pamiętam: Akcja dzieje się w jakimś dużym salonie/drogim dużym pokoju hotelowym. Chłopak panikuje/wpada w amok, nie ma strzykawki, a musi sobie wstrzyknąć narkotyk. Sięga po złoty widelec ze stołu i rozcina sobie żyłę na przedramieniu, by móc zaaplikować narkotyk. Nieco później chłopak jest już spokojny, naćpany. Matka go przytula/ masuje go czy coś takiego. Chłopak chwyta jej dłoń i zaczyna się nią masturbować. Matka mu na to pozwala, nie wyrywa się.

    Szukanie strzykawki i rozwalanie sobie żyły są w jasnej scenerii, ale ostatnia scena już w mrocznym, psychodelicznym klimacie.

    3 scena, to koń stojący pośrodku jakiejś sali na którego spada kilka tafli szkła. Koń jest rozcinany na kilka kawałków jak masło. Ale co do tej sceny to nie jestem pewien czy to ten sam film.



    Kojarzy ktoś?

  7. #6

    Data rejestracji
    2007
    Posty
    367
    Siła reputacji
    12

    Domyślny

    dobry temat, akurat poszukuje pewnego filmu..

    Nie pamietam duzo szczegolow, ale byl to horror.
    Akcja rozgrywala sie gdzies w jakims bunkrze.
    Zolnierze (chyba amerykanie) przejeli w/w bunkier wybijajac wszystkich wrogow oprocz jednego, ktorego gdzies tam zamkneli.
    Jak sie pozniej okazalo ten typek byl jakis opentany czy cos, ogolnie dzialy sie dziwne akcje : przerozne dzwieki, jeden z zolnierzy znikal, drugi dziwnie ginal,
    ze scian okopu (bunkru?) wychodzily jakies pnacza i pamietam, ze na koncu 2 'kolegow' ze soba walczylo...

    Mowi to komus cos? Bylo by fajnie wkoncu odnalezc ten film i obejrzec 'na trzezwo'

  8. #7

    Data rejestracji
    2008
    Położenie
    Southampton
    Posty
    635
    Siła reputacji
    12

    Domyślny

    Cytuj #VaRiaT# napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    dobry temat, akurat poszukuje pewnego filmu..

    Nie pamietam duzo szczegolow, ale byl to horror.
    Akcja rozgrywala sie gdzies w jakims bunkrze.
    Zolnierze (chyba amerykanie) przejeli w/w bunkier wybijajac wszystkich wrogow oprocz jednego, ktorego gdzies tam zamkneli.
    Jak sie pozniej okazalo ten typek byl jakis opentany czy cos, ogolnie dzialy sie dziwne akcje : przerozne dzwieki, jeden z zolnierzy znikal, drugi dziwnie ginal,
    ze scian okopu (bunkru?) wychodzily jakies pnacza i pamietam, ze na koncu 2 'kolegow' ze soba walczylo...

    Mowi to komus cos? Bylo by fajnie wkoncu odnalezc ten film i obejrzec 'na trzezwo'
    może to to?
    Bunkier SS
    http://www.youtube.com/watch?v=AzaiGtSDDwA

  9. #8
    Avatar Birdman
    Data rejestracji
    2012
    Wiek
    26
    Posty
    838
    Siła reputacji
    8

    Domyślny

    Cytuj _Ryzy_ napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    3 scena, to koń stojący pośrodku jakiejś sali na którego spada kilka tafli szkła. Koń jest rozcinany na kilka kawałków jak masło. Ale co do tej sceny to nie jestem pewien czy to ten sam film.
    To jest chyba z filmu "Cela", reszty niestety nie kojarze
    http://www.filmweb.pl/Cela

  10. #9
    Avatar Rocket Man
    Data rejestracji
    2007
    Położenie
    Zach-Pom
    Posty
    552
    Siła reputacji
    12

    Domyślny

    Cytuj _Ryzy_ napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    mocny film, który widziałem dawno temu zjarany i pamiętam tylko krótkie epizody:

    Głównym bohaterem był ~15letni chłopak z matką

    1 scena którą pamiętam: Akcja dzieje się wieczorem/w nocy. Chłopak ze swoją matką trafia do jakiejś przydrożnej knajpy/taniej restauracji. Jego matka po złości synowi daje się podrywać jakiemuś prostemu grubemu(?) facetowi, opowiada mu, ze zepsuło jej się auto, udaje frywolną kobietę, daje się mu karmić etc.

    Na to jej syn co siedzi w innej części restauracji patrzy na swoją matkę(?) i zaczyna grać na talerzach/garnkach jak na perkusji, robi to agresywnie i głośno tak, że zwraca na siebie uwagę, wpędza w zakłopotanie/lęk tego faceta co siedzi z jego matką


    2 scena którą pamiętam: Akcja dzieje się w jakimś dużym salonie/drogim dużym pokoju hotelowym. Chłopak panikuje/wpada w amok, nie ma strzykawki, a musi sobie wstrzyknąć narkotyk. Sięga po złoty widelec ze stołu i rozcina sobie żyłę na przedramieniu, by móc zaaplikować narkotyk. Nieco później chłopak jest już spokojny, naćpany. Matka go przytula/ masuje go czy coś takiego. Chłopak chwyta jej dłoń i zaczyna się nią masturbować. Matka mu na to pozwala, nie wyrywa się.

    Szukanie strzykawki i rozwalanie sobie żyły są w jasnej scenerii, ale ostatnia scena już w mrocznym, psychodelicznym klimacie.

    3 scena, to koń stojący pośrodku jakiejś sali na którego spada kilka tafli szkła. Koń jest rozcinany na kilka kawałków jak masło. Ale co do tej sceny to nie jestem pewien czy to ten sam film.


    Kojarzy ktoś?
    Podbijam, mam ochote to obejrzec :D

  11. #10
    Avatar Birdman
    Data rejestracji
    2012
    Wiek
    26
    Posty
    838
    Siła reputacji
    8

    Domyślny

    Nie jestem w stanie sprawdzic, ale moze Ryzy bedzie w stanie potwierdzic czy to ten film - chodzi moze o francuski film "Moja Matka" z 2004r.?
    http://www.filmweb.pl/film/Moja+matka-2004-124257#


Informacje o temacie

Użytkownicy przeglądający temat

Aktualnie 1 użytkowników przegląda ten temat. (0 użytkowników i 1 gości)

Zakładki

Zakładki

Zasady postowania

  • Nie możesz pisać nowych tematów
  • Nie możesz pisać postów
  • Nie możesz używać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •