Reklama
Strona 1 z 10 123 ... OstatniaOstatnia
Pokazuje wyniki od 1 do 15 z 139

Temat: [7.4 Własny Klient]Albania Full Real Map+Custom Start 30.08.2015 18:00

  1. #1
    Avatar GM Diego
    Data rejestracji
    2015
    Posty
    12
    Siła reputacji
    0

    Domyślny [7.4 Własny Klient]Albania Full Real Map+Custom Start 30.08.2015 18:00

    Mam przyjemność ogłosić, że uporaliśmy się z crashami i wszystkimi innymi drobnymi problemami.
    Server wystartuje 30.08.2015 o godzinie 18!

    Do tego czasu test server pozostanie włączony.








    Po dwóch latach intensywnej i owocnej pracy, mam przyjemność zaprosić was na Albanię 7.4; server stworzony przez graczy dla graczy.

    Będąc fanem starszych wersji Tibii, zapragnąłem stworzyć server, który oddawałby klimat tamtych lat, a jednocześnie nie był pozbawiony oddechu świeżości dzięki stopniowo wprowadzanym zmianom. Server, którego najważniejszym założeniem jest zapewnienie graczom miejsca w którym mogą miło spędzić czas, czy to poprzez rywalizację z innymi graczami czy poprzez rozwiązywanie zagadek i zwiedzanie zarówno starych, dobrze im znanych terenów jak i nowych miejsc wypełnionych po brzegi ukrytymi zadaniami i skarbami czekającymi na odkrycie. Wreszcie nadszedł moment, kiedy mogę stwierdzić z czystym sumieniem, że poziom dopracowania Albanii w pełni odpowiada moim standardom. Czas na oddanie servera w wasze ręce, żebyście mogli zacząć kształtować jego historię!









    Informacje na temat servera

    Strona servera: albania74.com

    Exp rate x2
    Skill rate x3
    Magic level rate x2
    Loot rate x1
    Mana/Hp regen x2
    Ładunki run x2 (przykładowo HMM będzie miał 10 ładunków kosztem 70 pkt many)
    1 Frag znika po 7 dniach

    Kontakt z nami: [email protected]


    Magia i wyposażenie

    Wprowadziliśmy kilka dodatkowych przedmiotów oraz zaklęć z naciskiem na druida w celu urozmaicenia rozgrywki. Szczegółowe informacje na temat wszystkich nowych przedmiotów i zaklęć będzie można znaleźć na naszej stronie.







    Nowe unikatowe wyzwania

    W grze znajduje się wiele nowych zadań, które zostały dodane z myślą o graczach, którzy od ciągłego tłuczenia potworów wolą rozwiązywanie łamigłówek. Zadania zostały zaprojektowane tak, aby nawet początkujący wojownicy czy wątli magowie byli w stanie z nimi poradzić; pod warunkiem, że ruszą mózgownicą!
    Gracze mają również możliwość ponownego zmierzenia się z legendarnymi zadaniami, które zdawały się być nie do wykonania, zarówno na Rookgaardzie jak i na głównym kontynencie. Kto wie, może na najbystrzejszych śmiałków czeka hojna nagroda?




    Nowe (niekoniecznie rozgarnięte) potwory

    Długie lata ewolucji sprawiły, że na kontynencie zaczęły pojawiać się nowe gatunki potworów. Niektóre z nich sieją postrach nawet wśród najdzielniejszych awanturników.

    Niektóre...no cóż...










    System dzielenia się punktami doświadczenia

    W wielu miejscach, polowanie w grupach jest nieopłacalne z powodu wolnego przyrostu doświadczenia. Aby temu przeciwdziałać, postanowiliśmy wprowadzić system dzielenia się punktami doświadczenia.
    Potwór zabity przez grupę awanturników będzie wart większą ilość punktów doświadczenia, pod warunkiem, że w grupie tej będą znajdywać się przedstawiciele różnych profesji.

    I tak, potwór zabity przez grupę złożoną z przedstawicieli minimum dwóch profesji będzie pozostawał po sobie 50% doświadczenia więcej. Na przykładzie smoka i grupy złożonej z jednego rycerza i jednego paladyna, smok, zamiast standardowych 1400, będzie wart 2100 punktów doświadczenia , a więc przypadnie po 1050 expa na głowę.

    W grupie trzyosobowej, złożonej przykładowo z rycerza, paladyna i druida, bonus będzie wynosić 75% expa - 2450 doświadczenia za smoka, po 816 na głowę.

    W grupie czteroosobowej, złożonej ze wszystkich profesji - 100%, czyli 2800 doświadczenia za smoka, po 700 na głowę.

    Jeżeli grupa składa się, dla przykładu z trzech rycerzy i dwóch paladynów, bonus doświadczenia będzie wynosić 50% (z powodu 2 różnych profesji obecnych w grupie) a doświadczenie będzie dzielone na pięcioro śmiałków. Nasz przykładowy smok będzie więc wart 2100 doświadczenia, co daje po 420 expa na głowę (zamiast standardowych 280 punktów).

    UWAGA: Aby system dzielenia się doświadczeniem działał, różnica pomiędzy najwyższym i najniższym poziomem postaci nie może przekraczać 33%!
    Jesteśmy przekonani, że system ten zadowoli wszystkich miłośników grupowych polowań.


    Klient gry

    Dzięki własnemu klientowi i wbudowanemu antycheatowi jesteśmy w stanie zapewnić wam uczciwą rozgrywkę bez spotykania cziterów na każdym kroku. Gdyby jednak napatoczył wam się jakiś podejrzany gość, macie możliwość zreportowania go administracji. Każdy report zostanie indywidualnie rozpatrzony, aby uniknąć karania niewinnych graczy.



    Aktualizacje

    Pracując nad serverem pozbyliśmy się wszystkich poważnych bugów, jeżeli jednak uda wam się znaleźć jakieś pomniejsze błędy, zostaną one poprawione w krótkim czasie.
    Będziemy słuchać waszych opinii przy wprowadzaniu nowości do gry. Planujemy regularnie wprowadzać nowe zadania, przedmioty i miejsca polowań.



    Sprawy techniczne

    Albania znajduje się, rzecz jasna, na dedykowanym hostingu będącym w stanie bez problemu udźwignąć do 1000 połączonych graczy jednocześnie.
    Dzięki naszej stabilności finansowej gwarantujemy, że server będzie istniał bezterminowo. Nie musicie się, więc martwić o swoje postacie, jeżeli coś zmusi was do dłuższej rozłąki z Tibią, po powrocie krainy Albanii wasza postać będzie na was czekać!
    Ostatnio zmieniony przez GM Diego : 30-08-2015, 16:02

  2. #2
    orjannilsen1

    Domyślny

    smok mnie rozjebał XD

  3. Reklama
  4. #3
    Avatar Elite Hunter
    Data rejestracji
    2010
    Posty
    1,156
    Siła reputacji
    14

    Domyślny

    za smoka masz lajka

  5. #4

    Data rejestracji
    2015
    Posty
    92
    Siła reputacji
    9

    Domyślny

    ots wydaje sie byc ciekawym ale rate i regen za maly

  6. #5
    Avatar GM Diego
    Data rejestracji
    2015
    Posty
    12
    Siła reputacji
    0

    Domyślny

    Cytuj druidekk napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    ots wydaje sie byc ciekawym ale rate i regen za maly
    Server jest długoterminowym przedsięwzięciem, wysokie mnożniki nie pasowałyby do jego idei. Z mojego doświadczenia wiem, że nawet przy exp rate x2 co bardziej zapaleni gracze są w stanie wbijać wysokie lvle w krótkim czasie.

    Co do regenu, zauważ, że stworzone runy mają dwa razy więcej ładunków niż normalnie a promocja kosztuje jedynie 10k. Dzięki temu nie będzie konieczności siedzenia nad runami cały dzień żeby zaopatrzyć się na krótkie polowanie.

  7. #6

    Data rejestracji
    2012
    Posty
    1,551
    Siła reputacji
    13

    Domyślny

    Czy palladyn bedzie mial jakos zwiekszony hit rate? Czy tak jak na starej tibii bedzie trafial co 11 ture?
    Cytuj Vegeta napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Tak na prawdę wszyscy jesteśmy pedofilami.
    Cytuj Aver napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Chłopaki, laski są pojebane. Kto normalny bierze siurka do mordy xD

  8. #7
    Luca Maro
    Ostatnio zmieniony przez Luca Maro : 14-08-2015, 18:43

  9. #8
    Avatar GM Diego
    Data rejestracji
    2015
    Posty
    12
    Siła reputacji
    0

    Domyślny

    Cytuj Adies napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Czy palladyn bedzie mial jakos zwiekszony hit rate? Czy tak jak na starej tibii bedzie trafial co 11 ture?
    Według kilku testerów którzy sprawdzali ogólny balans gry, częstotliwość trafiania palka jest w porządku. Paladyn będzie miał możliwość zdobycia infernal boltów, które mogą się przydać na specjalne okazje.
    Jeżeli chodzi o typowe expienie, w przyszłości zostaną wprowadzone nowe bronie dystansowe które będą do zdobycia z trudniejszych questów czy silnych potworów.

  10. #9
    Avatar Byczek
    Data rejestracji
    2007
    Położenie
    Koszalin
    Wiek
    32
    Posty
    12,597
    Siła reputacji
    25

    Domyślny

    powodzenia z servem ricki

  11. #10
    Reechard

    Domyślny

    Cytuj Byczek napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    powodzenia z servem ricki
    Dzięki Byku :-D

  12. #11
    Avatar Bubuch
    Data rejestracji
    2008
    Wiek
    31
    Posty
    4,985
    Siła reputacji
    19

    Domyślny

    o co chodzi z tą nazwą smoka :D

  13. #12
    Reechard

    Domyślny

    Cytuj Bubuch napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    o co chodzi z tą nazwą smoka :D
    On jest.... ehhh ''Specjalny''

    Załącznik 338274
    Ostatnio zmieniony przez Reechard : 14-08-2015, 20:22

  14. #13
    Avatar ayx~
    Data rejestracji
    2013
    Wiek
    29
    Posty
    5,464
    Siła reputacji
    14

    Domyślny



    czy to kolo do ruletki ?

  15. #14
    Reechard

    Domyślny

    Cytuj ayx~ napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.


    czy to kolo do ruletki ?
    Tak.

    Lubię ruletkę z krupierem w kasynie więc i na serverze nie mogło tego zabraknąć ;-)

    Załącznik 338275

  16. #15
    Avatar GM Diego
    Data rejestracji
    2015
    Posty
    12
    Siła reputacji
    0

    Domyślny

    Mam przyjemność przedstawić wam kolejną nowość wprowadzoną na naszym serverze!

    System dzielenia się punktami doświadczenia


    W wielu miejscach, polowanie w grupach jest nieopłacalne z powodu wolnego przyrostu doświadczenia. Aby temu przeciwdziałać, postanowiliśmy wprowadzić system dzielenia się punktami doświadczenia.
    Potwór zabity przez grupę awanturników będzie wart większą ilość punktów doświadczenia, pod warunkiem, że w grupie tej będą znajdywać się przedstawiciele różnych profesji.

    I tak, potwór zabity przez grupę złożoną z przedstawicieli minimum dwóch profesji będzie pozostawał po sobie 50% doświadczenia więcej. Na przykładzie smoka i grupy złożonej z jednego rycerza i jednego paladyna, smok, zamiast standardowych 1400, będzie wart 2100 punktów doświadczenia , a więc przypadnie po 1050 expa na głowę.

    W grupie trzyosobowej, złożonej przykładowo z rycerza, paladyna i druida, bonus będzie wynosić 75% expa - 2450 doświadczenia za smoka, po 816 na głowę.

    W grupie czteroosobowej, złożonej ze wszystkich profesji - 100%, czyli 2800 doświadczenia za smoka, po 700 na głowę.

    Jeżeli grupa składa się, dla przykładu z trzech rycerzy i dwóch paladynów, bonus doświadczenia będzie wynosić 50% (z powodu 2 różnych profesji obecnych w grupie) a doświadczenie będzie dzielone na pięcioro śmiałków. Nasz przykładowy smok będzie więc wart 2100 doświadczenia, co daje po 420 expa na głowę (zamiast standardowych 280 punktów).

    UWAGA: Aby system dzielenia się doświadczeniem działał, różnica pomiędzy najwyższym i najniższym poziomem postaci nie może przekraczać 33%!
    Jesteśmy przekonani, że system ten zadowoli wszystkich miłośników grupowych polowań.
    Ostatnio zmieniony przez GM Diego : 15-08-2015, 19:37

Reklama

Informacje o temacie

Użytkownicy przeglądający temat

Aktualnie 1 użytkowników przegląda ten temat. (0 użytkowników i 1 gości)

Podobne tematy

  1. Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 19-11-2023, 20:53
  2. Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 17-05-2016, 22:37
  3. Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 22-03-2016, 23:23
  4. Albania 7.4 Old School RPG || Start 20:00
    Przez Grzonas w dziale Tematy serwerów
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 31-03-2015, 17:44
  5. [Anti-Bot] legerian.net [Własny klient] Real map
    Przez Seyaelo w dziale Tematy serwerów
    Odpowiedzi: 33
    Ostatni post: 11-08-2014, 14:20

Zakładki

Zakładki

Zasady postowania

  • Nie możesz pisać nowych tematów
  • Nie możesz pisać postów
  • Nie możesz używać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •