+ Nowy post
Pokazuje wyniki od 1 do 8 z 8

Temat: kara za brak oc

  1. #1
    Avatar Raggie
    Data rejestracji
    Aug 2017
    Posty
    129
    Siła reputacji
    1
    Raggie to jeszcze świeżak

    Domyślny kara za brak oc

    Siema, powiedzcie mi jak to jest z tymi karami za brak OC? Moj kumpel kupil niedawno auto z tygodniowym ubezpieczeniem. Auto okazalo sie byc szrotem wiec chcial go szybko sprzedac ale sprzedaz sie wydluzyla i juz 15 dni nie ma oc. Nie byl niczego swiadomy a dzisiaj ktos mu powiedzial ze zaplaci 5000 zl kary. Czy ta kara jest juz nalozona? Czy on moze jej uniknac kupujac szybko oc? Jak sie o tej karze dowie? Czy w ogole ją dostanie jezeli auto stoi w garazu? Jezeli tak to czy moze jakos jej uniknać?

  2. #2

    Data rejestracji
    Aug 2007
    Posty
    205
    Siła reputacji
    11
    Yonash nie jest już randomem

    Domyślny

    4200zł wg UFG
    Kara nie jest jeszcze nałożona dopiero po 3 miesiącach przychodzi pismo z prośbą o wyjaśnienie lub dobrowolną wpłatę kary na ich konto. Kary nie unikniesz kupując OC czy odstępując od umowy kupna-sprzedaży pojazdu. Jedyna opcja to przepisać pojazd na słupa z datą wstecz.
    A to że auto stoi w garażu czy służy jako kurnik to nie ma znaczenia.. Zarejestrowany = wymagane OC.
    Pozdrawiam :)
    Ostatnio zmieniony przez Yonash : 15-04-2018, 22:26
    Cytuj Skrzypas napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    @Yonash ; jebany smieciu masz szczescie ze sie nie pruje jak niektorzy ale jak cie kiedys spotkam to rozpierdole ci leb
    Haha forumowy kozak w formie ;D

  3. #3
    Avatar Sinis
    Data rejestracji
    Jan 2009
    Położenie
    Warszawa
    Wiek
    23
    Posty
    1,677
    Siła reputacji
    11
    Sinis klęka tylko przed Bogiem Sinis klęka tylko przed Bogiem Sinis klęka tylko przed Bogiem

    Domyślny

    Jest szansa, że się nie dopatrzą i mu się po prostu upiecze. Ale generalnie gość nie płacąc tyle dni łapie się w najdroższą półkę kar za brak ciągłości ubezpieczenia.

  4. #4

    Data rejestracji
    Aug 2007
    Posty
    205
    Siła reputacji
    11
    Yonash nie jest już randomem

    Domyślny

    Cytuj Sinis napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Jest szansa, że się nie dopatrzą i mu się po prostu upiecze. Ale generalnie gość nie płacąc tyle dni łapie się w najdroższą półkę kar za brak ciągłości ubezpieczenia.
    A mógłbyś sprecyzować skąd wynika ta "szansa", że się nie doszukaja? Bo jak mi wiadomo system sam wyłapuje okres braku ubezpieczcia, a wg prezesa zarządu Pani Elżbiety Wanat-Połeć system na chwilę obecną jest skuteczny w 100% i nieomylny więc chętnie dowiem się jak mogłoby się uniknąć kary :-)
    Cytuj Skrzypas napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    @Yonash ; jebany smieciu masz szczescie ze sie nie pruje jak niektorzy ale jak cie kiedys spotkam to rozpierdole ci leb
    Haha forumowy kozak w formie ;D

  5. #5
    Avatar Sinis
    Data rejestracji
    Jan 2009
    Położenie
    Warszawa
    Wiek
    23
    Posty
    1,677
    Siła reputacji
    11
    Sinis klęka tylko przed Bogiem Sinis klęka tylko przed Bogiem Sinis klęka tylko przed Bogiem

    Domyślny

    Miałem obsuwę kilkudniową i nic nie przyszło. Fakt, że u mnie groszowa sprawa była, bo około 100zł. Jednakże będąc w pracy słyszałem, że kolega miał podobną akcję i twierdził, że wcale tak tego ostro nie egzekwują(tak to rozumiem, że znał już takie przypadki).

  6. #6

    Data rejestracji
    Aug 2007
    Posty
    205
    Siła reputacji
    11
    Yonash nie jest już randomem

    Domyślny

    Cytuj Sinis napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Miałem obsuwę kilkudniową i nic nie przyszło. Fakt, że u mnie groszowa sprawa była, bo około 100zł. Jednakże będąc w pracy słyszałem, że kolega miał podobną akcję i twierdził, że wcale tak tego ostro nie egzekwują(tak to rozumiem, że znał już takie przypadki).
    Widać, że nawet nie masz pojęcia o czym mówisz... Przepisy i kary są jednakowe i obowiązują już od kilku lat:
    oc.jpg


    Płaca minimalna 2100zł *2= 4200zł tak więc najniższa możliwa kara za brac OC (do 3 dni – 20% pełnej opłaty karnej) tylko przez jeden dzień to 840zł..
    Tak więc skończ pierdolić rzeczy typu "a bo kolega z pracy mówił, że jego wujek od strony matki ma kolegę który słyszał na imprezie, że ktoś miał taki przypadek to tak musi być" i sprawdź w przepisach wtedy się wypowiadaj...
    Ostatnio zmieniony przez Yonash : 16-04-2018, 10:50
    Cytuj Skrzypas napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    @Yonash ; jebany smieciu masz szczescie ze sie nie pruje jak niektorzy ale jak cie kiedys spotkam to rozpierdole ci leb
    Haha forumowy kozak w formie ;D

  7. #7
    Avatar Koczek
    Data rejestracji
    Apr 2010
    Wiek
    8
    Posty
    2,562
    Siła reputacji
    10
    Koczek to nie nick, to styl życia! Koczek to nie nick, to styl życia! Koczek to nie nick, to styl życia! Koczek to nie nick, to styl życia! Koczek to nie nick, to styl życia! Koczek to nie nick, to styl życia!

    Domyślny

    Z tego co kiedyś czytałem, to jak komuś wyszła polisa przed końcem roku to tak jakby system się resetował z nowym rokiem i duża szansa że nie wyłapie braku oc.

    Jeśli minęło 2 tyg, samochód jest mało warty to ja bym go na złom opchnął, umawiając się ze szrotem zezłomowanie 2 tyg wstecz (pieczątka będzie widnieć np na 30.03.2018 :D, w urzędzie powie że nie miał czasu na zgłoszenie i czyste ronczki*
    Ostatnio zmieniony przez Koczek : 16-04-2018, 11:11

  8. #8
    Avatar Sinis
    Data rejestracji
    Jan 2009
    Położenie
    Warszawa
    Wiek
    23
    Posty
    1,677
    Siła reputacji
    11
    Sinis klęka tylko przed Bogiem Sinis klęka tylko przed Bogiem Sinis klęka tylko przed Bogiem

    Domyślny

    Tyle, że ja autentycznie miałem obsuwę kilkudniową z opłatą i było to w tym roku, więc obecny taryfikator. Nie mam pojęcia skąd sobie uroiłem to +/- 100zł kary, ale tak to pamiętam.

+ Nowy post

Informacje o temacie

Użytkownicy przeglądający temat

Aktualnie 1 użytkowników przegląda ten temat. (0 użytkowników i 1 gości)

     

Zakładki

Zasady postowania

  • Nie możesz pisać nowych tematów
  • Nie możesz pisać postów
  • Nie możesz używać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
Wypożyczalnia motocykli Kraków Wypożyczalnia rowerów elektrycznych Kraków Opony motocyklowe Kraków