+ Nowy post
Strona 1 z 7 1 2 3 ... OstatniaOstatnia
Pokazuje wyniki od 1 do 10 z 65

Temat: ClassicOT 7.4 HR --- 5.01 Start {ip:classicot.net}

  1. #1

    Data rejestracji
    Jun 2016
    Posty
    13
    Siła reputacji
    0
    Rps to jeszcze świeżak

    Domyślny ClassicOT 7.4 HR --- 5.01 Start {ip:classicot.net}

    Brat blizniak Darkot.net rusza w 5 stycznia, tym razem w wersji Europejskiej.
    Jest to najdłużej trzymający się server 7,4 High Rate który zapewnia multum zabawy

    Classicot.net
    Ostatnio zmieniony przez Decretis : 04-01-2018, 18:29

  2. #2
    Avatar Mega Filip
    Data rejestracji
    Aug 2011
    Położenie
    Leszno
    Posty
    3,095
    Siła reputacji
    9
    Mega Filip to nie nick, to styl życia! Mega Filip to nie nick, to styl życia! Mega Filip to nie nick, to styl życia! Mega Filip to nie nick, to styl życia! Mega Filip to nie nick, to styl życia! Mega Filip to nie nick, to styl życia!

    Domyślny

    Legit. Wjeżdżam

  3. #3

    Data rejestracji
    Apr 2007
    Położenie
    Polskje
    Posty
    786
    Siła reputacji
    11
    Mateuszzz odnalazł swoje miejsce na świecie

    Domyślny

    będę.

  4. #4
    Avatar Adposatnr
    Data rejestracji
    Dec 2009
    Posty
    3,184
    Siła reputacji
    11
    Adposatnr tworzy klimat torga Adposatnr tworzy klimat torga Adposatnr tworzy klimat torga Adposatnr tworzy klimat torga Adposatnr tworzy klimat torga

    Domyślny

    to ten ots 7.4 co w sms shopie mozna sobie kupic gmp oraz sety ktore daja % odpornosc na sd i ueki? + ten server gdzie gm sobie dolicza tak 60-70% online osob xD? Pamietam darkota i te konta z 20 postaciami ktore relogaly co 2h z 1 na 2 i staly przy skrzyni w losowym depocie dostajac codziennie 10k expa za free nigdy nie wychodzac z depo

    no chyba ze cos sie zmienilo? ale wydaje mi sie ze tylko ogarnal typ sobie lepszy skrypt do spoofa i dodal wiecej p2w itemow do shopu ogolnie polecam warto grac

  5. #5
    Avatar Enter_
    Data rejestracji
    Jan 2017
    Posty
    267
    Siła reputacji
    1
    Enter_ ostro pracuje nad swoją reputacją

    Domyślny

    ta,ots piekny jak chj XD poty ktore daja po 300-400 many esaaa nice ot,tu 1kk chyba po 2 euro w sms shopie polecam magda amaro gesler

  6. #6

    Data rejestracji
    Jun 2014
    Posty
    136
    Siła reputacji
    4
    Happy Cato jest torgowym marginesem społecznym

    Domyślny

    ktos tu pogra ? xD bo nie wiem gdzie dziś popykać

  7. #7

    Data rejestracji
    Jun 2016
    Posty
    13
    Siła reputacji
    0
    Rps to jeszcze świeżak

    Domyślny

    My wbijamy normalnie, kilka osob ode mnie plus sporo osob z Darkot przyjdzie pisz jak cos Rps Rps Oo

  8. #8

    Data rejestracji
    Jun 2014
    Posty
    136
    Siła reputacji
    4
    Happy Cato jest torgowym marginesem społecznym

    Domyślny

    to się podklejam bo samemu to tylko chwile fajnie xD

  9. #9
    Avatar lemurek
    Data rejestracji
    Jun 2006
    Położenie
    Chełmno
    Wiek
    23
    Posty
    1,869
    Siła reputacji
    13
    lemurek tworzy klimat torga lemurek tworzy klimat torga lemurek tworzy klimat torga lemurek tworzy klimat torga lemurek tworzy klimat torga

    Domyślny

    robimy jakis party shared? ktos z grajkow sie pojawia?

    @@@
    o luj jaki shop, chyba jednak nie gram xD
    Ostatnio zmieniony przez lemurek : 05-01-2018, 18:08

  10. #10

    Data rejestracji
    Jun 2014
    Posty
    136
    Siła reputacji
    4
    Happy Cato jest torgowym marginesem społecznym

    Domyślny

    OJ PRZESTAN xd jak ktos jest nobem to i tak nic mu nie pomoze xD a jak ktos ma hajs to i bez tego by przekupil pół serwa xD w pare osób można zmarnowac kilka godzin :D i tak nic innego jak marnowanie na otsikach nie robimy xD

    ja tam wbije ;d poexpie chwile a potem cos sie wymysli ;d byle gralo chociaz z setke graczy bede zadowolony xD
    Ostatnio zmieniony przez Happy Cato : 05-01-2018, 18:19

+ Nowy post

Informacje o temacie

Użytkownicy przeglądający temat

Aktualnie 1 użytkowników przegląda ten temat. (0 użytkowników i 1 gości)

     

Tagi tego tematu

Zakładki

Zasady postowania

  • Nie możesz pisać nowych tematów
  • Nie możesz pisać postów
  • Nie możesz używać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
Wypożyczalnia motocykli Kraków Wypożyczalnia rowerów elektrycznych Kraków Opony motocyklowe Kraków