+ Nowy post
Strona 35 z 44 PierwszaPierwsza ... 25 33 34 35 36 37 ... OstatniaOstatnia
Pokazuje wyniki od 341 do 350 z 437

Temat: Szukasz smartfona? - temat zakupowy

  1. #341
    Avatar bojo
    Data rejestracji
    Mar 2010
    Położenie
    Sekret
    Posty
    729
    Siła reputacji
    9
    bojo nie musi się już przedstawiać bojo nie musi się już przedstawiać

    Domyślny

    Tydzień temu przyszedl mi OnePlus 5t 128gb 8gb ramu. Telefon chodzi jak burza do tego jest bardzo ładny i wyświetlacz jest mega :) Aparat spoko do snapa / fb styka polecam do zestawu dobrałem karbon case i spodziewalem się że to będzie średnia obudowa a zostałem miło zaskoczony + szkło które jest spasowane idealnie

  2. #342
    Avatar moth
    Data rejestracji
    Jul 2010
    Położenie
    Posen
    Wiek
    27
    Posty
    8,714
    Siła reputacji
    13
    moth : IT'S OVER 9000!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! moth : IT'S OVER 9000!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! moth : IT'S OVER 9000!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! moth : IT'S OVER 9000!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! moth : IT'S OVER 9000!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! moth : IT'S OVER 9000!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! moth : IT'S OVER 9000!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! moth : IT'S OVER 9000!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! moth : IT'S OVER 9000!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! moth : IT'S OVER 9000!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! moth : IT'S OVER 9000!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Domyślny

    Cytuj kamil suruwa napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Cena: do 1500
    Wyświetlacz: 5,5 ?
    Pamięć wbudowana:do 32 gb będzie chyba wystarczające
    Pamięć RAM: nie mam pojęcia
    Miejsce zakupu: najlepiej jakieś polskie sklepy interntowe
    Przeznaczenie:internet, fejs, messanger, smsy, może jakieś apki
    Wymagania:chyba żadne, nie znam się na telefonach dlatego pytam o radę.
    do takich zastosowań polececałbym po prostu coś z dużą baterią. np lenovo p2 albo xiaomi redmi note 4

  3. #343
    Avatar Maly Wielki Pajac
    Data rejestracji
    Apr 2007
    Położenie
    Tarnów
    Posty
    1,811
    Siła reputacji
    13
    Maly Wielki Pajac klęka tylko przed Bogiem Maly Wielki Pajac klęka tylko przed Bogiem Maly Wielki Pajac klęka tylko przed Bogiem

    Domyślny

    Cena: 400zł +- 50zł (im tańszy tym lepszy)
    Wyświetlacz: do 5'
    Pamięć wbudowana: bez znaczenia
    Pamięć RAM: jak największa
    Miejsce zakupu: bez znaczenia - byle by był nowy (czyt. z gwarancją)
    Przeznaczenie: codziennie użytkowanie, rozmowy/sms, internet i GPS - aparat bez znaczenia
    Wymagania: raczej z LTE, android i bardzo dobry GPS (poprzednio miałem jakiegoś homtoma z tesco za 229 zł i był by dobry gdyby nie to, że bardzo gubił sygnał gps to jeszcze sam z siebie się zjebał po 1,5 roku ale oddali hajs więc szukam właśnie czegoś nowego)

    znajdę coś porównywalnego/lepszego niż xiaomi redmi 4A?
    Ostatnio zmieniony przez Maly Wielki Pajac : 12-03-2018, 17:42

  4. #344
    Avatar matizioom
    Data rejestracji
    Apr 2009
    Wiek
    16
    Posty
    7,674
    Siła reputacji
    15
    matizioom : IT'S OVER 9000!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! matizioom : IT'S OVER 9000!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! matizioom : IT'S OVER 9000!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! matizioom : IT'S OVER 9000!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! matizioom : IT'S OVER 9000!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! matizioom : IT'S OVER 9000!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! matizioom : IT'S OVER 9000!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! matizioom : IT'S OVER 9000!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! matizioom : IT'S OVER 9000!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! matizioom : IT'S OVER 9000!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! matizioom : IT'S OVER 9000!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Domyślny

    Cena: tak do 1-1.2k
    Wyświetlacz:nwm
    Pamięć wbudowana:nwm tera mam troche malo i czasem orzeszkadzalo
    Pamięć RAM:nwm
    Miejsce zakupu:obojetne
    Przeznaczenie:na telefonie glownie przegladam internet i ogladam strimki/seriale
    Wymagania: to co wyzej + dobrego aparatu bym nie oplul
    do tej pory se roluje na honorze 4x i w sumie jestem bardzo zadowolony (cena jakosc super i sporo juz wytrzymal) z tym ze juz zaczyna mulic
    mysle czy nie kupic nowszego honora ale moze sa jakies ciekawsze opcje?

  5. #345
    Avatar Sloughon
    Data rejestracji
    Jun 2007
    Posty
    427
    Siła reputacji
    11
    Sloughon wykroczył poza granice reputacji Sloughon wykroczył poza granice reputacji Sloughon wykroczył poza granice reputacji Sloughon wykroczył poza granice reputacji Sloughon wykroczył poza granice reputacji Sloughon wykroczył poza granice reputacji Sloughon wykroczył poza granice reputacji Sloughon wykroczył poza granice reputacji Sloughon wykroczył poza granice reputacji Sloughon wykroczył poza granice reputacji

    Domyślny

    Cytuj matizioom napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Cena: tak do 1-1.2k
    Wyświetlacz:nwm
    Pamięć wbudowana:nwm tera mam troche malo i czasem orzeszkadzalo
    Pamięć RAM:nwm
    Miejsce zakupu:obojetne
    Przeznaczenie:na telefonie glownie przegladam internet i ogladam strimki/seriale
    Wymagania: to co wyzej + dobrego aparatu bym nie oplul
    do tej pory se roluje na honorze 4x i w sumie jestem bardzo zadowolony (cena jakosc super i sporo juz wytrzymal) z tym ze juz zaczyna mulic
    mysle czy nie kupic nowszego honora ale moze sa jakies ciekawsze opcje?
    dołóż tysiaczka i kup jabłko

  6. #346
    Avatar Krasula
    Data rejestracji
    Nov 2007
    Położenie
    Wrocław
    Wiek
    22
    Posty
    1,551
    Siła reputacji
    12
    Krasula wykroczył poza granice reputacji Krasula wykroczył poza granice reputacji Krasula wykroczył poza granice reputacji Krasula wykroczył poza granice reputacji Krasula wykroczył poza granice reputacji Krasula wykroczył poza granice reputacji Krasula wykroczył poza granice reputacji Krasula wykroczył poza granice reputacji Krasula wykroczył poza granice reputacji

    Domyślny

    Cytuj matizioom napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Cena: tak do 1-1.2k
    Wyświetlacz:nwm
    Pamięć wbudowana:nwm tera mam troche malo i czasem orzeszkadzalo
    Pamięć RAM:nwm
    Miejsce zakupu:obojetne
    Przeznaczenie:na telefonie glownie przegladam internet i ogladam strimki/seriale
    Wymagania: to co wyzej + dobrego aparatu bym nie oplul
    do tej pory se roluje na honorze 4x i w sumie jestem bardzo zadowolony (cena jakosc super i sporo juz wytrzymal) z tym ze juz zaczyna mulic
    mysle czy nie kupic nowszego honora ale moze sa jakies ciekawsze opcje?
    jedyny wybur na taki budzet to xiaomi
    jedyny wybur na wiekszy budzet to samsung

    pzdr

  7. #347
    Avatar Nextpro
    Data rejestracji
    Sep 2012
    Posty
    3,246
    Siła reputacji
    8
    Nextpro poleca ten styl życia Nextpro poleca ten styl życia Nextpro poleca ten styl życia Nextpro poleca ten styl życia

    Domyślny

    Za tydzień otwarcie salonu xiaomi w Krakowie i 20 sztuk 4x za 49 zł a 100 sztuk mi A1 za 500 także zapraszam o 3 rano albo z kamerką i pop cornem o 9 bo inba będzie przednia

  8. #348
    Avatar Tathar
    Data rejestracji
    Sep 2007
    Położenie
    Kaj chcesz
    Posty
    322
    Siła reputacji
    11
    Tathar nie musi się już przedstawiać Tathar nie musi się już przedstawiać

    Domyślny

    Cytuj matizioom napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Cena: tak do 1-1.2k
    Wyświetlacz:nwm
    Pamięć wbudowana:nwm tera mam troche malo i czasem orzeszkadzalo
    Pamięć RAM:nwm
    Miejsce zakupu:obojetne
    Przeznaczenie:na telefonie glownie przegladam internet i ogladam strimki/seriale
    Wymagania: to co wyzej + dobrego aparatu bym nie oplul
    do tej pory se roluje na honorze 4x i w sumie jestem bardzo zadowolony (cena jakosc super i sporo juz wytrzymal) z tym ze juz zaczyna mulic
    mysle czy nie kupic nowszego honora ale moze sa jakies ciekawsze opcje?
    Huawei Mate 10 lite/Honor 7X, Galaxy A5 2017, iPhone SE, Xiaomi mi a1.
    ᕙ༼ຈل͜ຈ༽ᕗ ʜᴀʀᴅᴇʀ, ʙᴇᴛᴛᴇʀ, ғᴀsᴛᴇʀ, ᴅᴏɴɢᴇʀ ᕙ༼ຈل͜ຈ༽ᕗ

  9. #349

    Data rejestracji
    Jan 2014
    Posty
    1,445
    Siła reputacji
    5
    thebattlestar nie musi się już przedstawiać thebattlestar nie musi się już przedstawiać

    Domyślny

    Cytuj matizioom napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Cena: tak do 1-1.2k
    Wyświetlacz:nwm
    Pamięć wbudowana:nwm tera mam troche malo i czasem orzeszkadzalo
    Pamięć RAM:nwm
    Miejsce zakupu:obojetne
    Przeznaczenie:na telefonie glownie przegladam internet i ogladam strimki/seriale
    Wymagania: to co wyzej + dobrego aparatu bym nie oplul
    do tej pory se roluje na honorze 4x i w sumie jestem bardzo zadowolony (cena jakosc super i sporo juz wytrzymal) z tym ze juz zaczyna mulic
    mysle czy nie kupic nowszego honora ale moze sa jakies ciekawsze opcje?
    iphone se

  10. #350
    Avatar moth
    Data rejestracji
    Jul 2010
    Położenie
    Posen
    Wiek
    27
    Posty
    8,714
    Siła reputacji
    13
    moth : IT'S OVER 9000!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! moth : IT'S OVER 9000!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! moth : IT'S OVER 9000!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! moth : IT'S OVER 9000!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! moth : IT'S OVER 9000!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! moth : IT'S OVER 9000!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! moth : IT'S OVER 9000!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! moth : IT'S OVER 9000!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! moth : IT'S OVER 9000!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! moth : IT'S OVER 9000!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! moth : IT'S OVER 9000!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Domyślny

    4 cale i chujowa bateria do lurkania seriali, internetu i strimków? czy wy macie kurwa jakikolwiek rozum/godność człowieka? jasny chuj już lepszy byłby zakius forsujący lumie

    z chin to sobie możesz ściągnąc np. nubie m2 z amoledem, snapem 625, 3600mAh, 5,5 cala za jakieś 500-600cbl(ale android wciąż M, chociaż ma niedługo dostać podobno aktualizacje). albo jakiegoś siaomiego, czy to mi note 3(5,5 cala, całkiem fajny aparat, bateria 3500, troche mocniejszy procek niz nubia ale mniej energooszczędny), czy mi6(to co mi note 3 tylko 5,15 cala, 3350mAh, topowy zeszłoroczny procek), ale oba bliżej niż dalej tej górnej granicy cenowej. albo bardziej budżetowy xiaomi czyli mi5x/mi a1, albo jakiegoś redmi note 4/redmi 5 plus

    a z polski to albo jakiś huawei 7x, ew huawei p smart(mniej ram i pamięć ale nfc ma). albo mi a1 bo najpłynniejszy będzie biorąc pod uwagę czystego androida i szybkie aktualizacje do nowych wersji.
    jeszcze jeśli chcesz coś z naprawdę solidną baterią która będzie ci starczać spokojnie na kilka dni to lenovo p2, ale to bardziej na jakimś allegro/olx niż w marketach pokroju x-kom.

    no chyba że wielkość autentycznie nie ma dla ciebie znaczenia to wtedy bierzesz mi max 2, ładujesz go raz na 3 dni, oglądasz sobie seriale jak człowiek, w międzyczasie lurkasz internet bo masz wielki jak skurwysyn wyświetlacz i fajnie jest wtedy. i ma głośniki stereo więc jesli oglądasz coś bez słuchawek to 9/10. a na słuchawkach też gra lepiej niż 95% telefonów


    Cytuj Nextpro napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Za tydzień otwarcie salonu xiaomi w Krakowie i 20 sztuk 4x za 49 zł a 100 sztuk mi A1 za 500 także zapraszam o 3 rano albo z kamerką i pop cornem o 9 bo inba będzie przednia
    mieszkam zaraz obok serenady to aż się przejadę nagrać, największa inba będzie chyba o 12 bo o 9 to galerie odpalają a podobno dopiero 12 odpalają sklep
    Ostatnio zmieniony przez moth : 17-03-2018, 12:55

+ Nowy post

Informacje o temacie

Użytkownicy przeglądający temat

Aktualnie 1 użytkowników przegląda ten temat. (0 użytkowników i 1 gości)

     

Zakładki

Zasady postowania

  • Nie możesz pisać nowych tematów
  • Nie możesz pisać postów
  • Nie możesz używać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
Wypożyczalnia motocykli Kraków Wypożyczalnia rowerów elektrycznych Kraków Opony motocyklowe Kraków