Reklama
Pokazuje wyniki od 1 do 7 z 7

Temat: [iPhone4] Zabawa w dr. Frankensteina

  1. #1
    Avatar SpokoTypek
    Data rejestracji
    2014
    Posty
    243
    Siła reputacji
    10

    Domyślny [iPhone4] Zabawa w dr. Frankensteina

    Witam, otóż z racji faktu, że nie posiadam smartfona (telefon mi służy tylko i wyłącznie do dzwonienia), a obecny fon mi sie popsuł chciałbym kupić używanego ip4s. Dlaczego?
    -podoba mi się jego wygląd
    I to wszystko :). Wiem, że da się na nim przeglądać internet i słuchać muzyki, nic więcej mnie nie interesuje. Teraz przechodząc do sedna sprawy:
    Chciałbym kupić telefon do remontu (rozbita szybka, ekran do wymiany itd). Czy na samych manualach z yt oraz narzędziach z allegro da się wymienić te elementy? Ponad to, czy samemu można przywrócić OS do stanu fabrycznego (wiem, że apple to droga marka)?Nie mam żadnego doświadczenia w składaniu telefonów i traktuje to tylko jako rozrywkę, wiec proszę nie pisać o kwestiach finansowych :)

  2. #2
    Avatar moth
    Data rejestracji
    2007
    Położenie
    Gdańsk
    Wiek
    38
    Posty
    15,384
    Siła reputacji
    27

    Domyślny

    z tego co się orientuje to iphony mają specjalne śruby więc samemu sobie ich raczej nie odkrecisz(chyba ze masz odpowiedni śrubokręt)

    jeśli się mylę to niech mnie ktoś poprawi

  3. Reklama
  4. #3
    Avatar Vadim
    Data rejestracji
    2007
    Położenie
    Płock
    Wiek
    31
    Posty
    4,965
    Siła reputacji
    20

    Domyślny

    Cytuj moth napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    z tego co się orientuje to iphony mają specjalne śruby
    Dokladnie specjalne torx pentalobe. Kupisz na allegro za pare zl.

    @Edit
    Tu masz troche wiecej info, jest nawet jaki rozmiar w jakim urzadzeniu: https://en.wikipedia.org/wiki/Pentalobe_screw
    Wiec potrzebujesz P2 TS1 0.8 mm.
    Ostatnio zmieniony przez Vadim : 02-09-2015, 00:37

  5. #4
    Avatar w00z